Ville Blom järjestökoordinaattoriksi

Puoluejohdon avustajana kokoomuksen puoluetoimistolla Helsingissä vuodesta 2016 työskennellyt Ville Blom, 25, on siirtynyt Savo-Karjalan Kokoomuksen järjestökoordinaattoriksi.

Järjestökoordinaattorin toimenkuvaan kuuluvat mm. järjestötoiminnan koordinoiminen, tukeminen ja kehittäminen sekä piirijärjestön viestintään, poliittiseen valmisteluun ja kuntavaalivalmistautumiseen liittyviä tehtäviä.

– Olen todella ilahtunut mahdollisuudesta palata Kuopioon/Itä-Suomeen ja motivoitunut vaihteeksi paikalliseen ja alueelliseen politiikkaan ja puoluetoimintaan liittyvistä tehtävistä. Savo-Karjalassa on erinomainen kokoomusporukka, johon on ilo liittyä. Lähdemme ilman muuta voittamaan tulevia kuntavaaleja, Maaningalta kotoisin oleva ja aiemmin myös kunnanvaltuutettuna toiminut Ville toteaa.

Kokoomus aloittaa Savo-Karjalassa järjestelmällisen kuntavaalivalmistautumisen kuluvan syksyn aikana. Ehdokasilmoittautuminen on jo avattu puolueen nettisivujen kautta.

Lisätietoja:

Eeva-Liisa Perki-Latvaniemi