Yhdistystoiminta

Savo-Karjalan Kokoomus on yksi Kokoomuksen kolmestatoista piirijärjestöstä. Toimimme Savo-Karjalan vaalipiirin alueella jokaisessa kunnassa. Mukaan toimintaan pääset ottamalla yhteyttä kunnassasi toimivaan paikallisyhdistykseen tai piiritoimistoon.

Kokoomuksen toiminta on vahvistunut sekä järjestöllisesti että vaalitulosten valossa. Puolueen jäsenmäärä on viimeiset viisi vuotta ollut kasvussa, ja takana on jo useat voitetut vaalit. Puolueella on aktiivinen ja toimiva jäsenistö sekä dynaaminen ja nuorekas puoluejohto. Ei siis ihme, että erilaisissa tutkimuksissa Kokoomuksen suosio ja houkuttelevuus ovat olleet jo vuosia huipputasoa.

Savo-Karjalassa puolueen kannatuksen ja kiinnostavuuden kasvu on ollut edellisestä vaalikaudesta alkaen tasaista. Järjestötoimintaa ja vuorovaikutusta äänestäjien ja kansalaisten kanssa kehittämällä olemme saavuttaneet erinomaisia tuloksia. Meillä on jäseniä ympäri maakuntia, kaikista ammattiryhmistä ja ikäluokista.

Vuoden 2017 kuntavaaleissa Kokoomus saavutti hyviä tuloksia koko vaalipiirin alueella, mikä on omiaan edistämään moniarvoisuutta ja demokratiaa sellaisillakin alueilla, joilla on pitkään totuttu varsin yksipuoliseen päätöksentekoon. Yhteisiin talkoisiin mahtuu mukaan kaikenlaisia ihmisiä, tutustu sinäkin Kokoomukseen ja tartu töihin kanssamme!